Vaiko gerovės komisijos sudėtis.
Vaiko gerovės komisijos planas.
Mokyklos moknio specialiųjų ugdymosi poreikių vertinimo, ugdymo protaikymo ir (ar) reikalingos švietimo pagalbos skyrimo tvarkos aprašas.
Vaiko gerovės komisijos funkcijų, sudarymo ir jos darbo organizavimo tvarkos aprašas.
Smurto ir patyčių prevencijos ir intervencijos vykdymo tvarkos aprašas.
Smurto artimoje aplinkoje atpažinimo kriterijai ir veiksmai, kilus įtarimui dėl galimo smurto artimoje aplinkoje.
Netinkamo elgesio problemų sprendimo, krizių ar krizinių įvykių ugdymo įstaigoje valdymo, mokinių specialiųjų ugdymosi poreikių įvertinimo ir švietimo pagalbos teikimo bei ugdymo pritaikymo proceso algoritmai.
Mokyklos darbo tvarkos taisyklių pažeidimo prevencijos schema.
Pastebėjus mokinio elgesio problemas užpildykite Mokyklos darbo tvarkos taisyklių pažeidimo pažymą.
Rekomendacijos dėl atnaujintų bendrųjų programų pritaikymo specialiųjų ugdymosi poreikių turintiems mokiniams:
https://emokykla.lt/metodine-medziaga/medziaga/perziura/297
PRITAIKYTA PROGRAMA
Teisės aktuose nurodoma, kad dalyko programos pritaikymas gali būti rekomenduojamas, kai vaikui nustatomi ilgalaikiai, stabilūs SUP. Ugdymo programa pritaikoma, kai mokinio pasiekimai žemesni nei patenkinamo lygio, neatitinka 2 metų laikotarpiu nurodytų mokinių pasiekimų lygių požymių. Pritaikymo lygiai: nuo 1-2 dalykų ar ugdymo sričių iki dalyko turinio visiško keitimo ir pritaikymo veikloms, savarankiškumo, socialiniams įgūdžiams ugdyti.
Pritaikytos programos pagrindas gali būti supaprastinta ir palengvinta tos pačios klasės dalyko programa, padedanti siekti mokinio patenkinamo pasiekimų lygio. Turinys turi sietis ir derėti su bendru ugdymo klasėje turiniu, užtikrinant, kad ugdytinis, besimokantis pagal pritaikytą programą, dalyvautų bendroje klasės veikloje ir teminiu požiūriu mokytųsi to paties, skirtųsi tik nagrinėjamo dalyko apimtys ir temų nagrinėjimo gilumas.
Pritaikytos programos forma atsisiuntimui
INDIVIDUALIZUOTA PROGRAMA
Individualizuojant programą mokiniams, turintiems intelekto sutrikimus, svarbu:
paprastinti, konkretinti, siaurinti jos turinį, daugiau laiko skiriant svarbiausių gebėjimų ugdymui, atsižvelgiant į praktinį žinių pritaikymą gyvenime, daugiau laiko skiriant kartojimui. Ugdymo turinys gali būti orientuotas ne į Bendrąsias ugdymo programas, bet į mokinio socialinių, orientacinių gebėjimų bei savarankiško gyvenimo įgūdžių lavinimą.
Pasiekimų ir pažangos vertinimo procedūros ir priemonės turi padėti mokiniui tikslingai kaupti žinias, formuoti profesinius įgūdžius ir patirti sėkmę.
Individualizuotos programos forma atsisiuntimui
PASIEKIMŲ APRAŠAS
Pildymo klausimais konsultuoja specialusis pedagogas, logopedas Mindaugas Garnionis
III – 10:00 – 12:00 – 309 kab.