
13.00–14.30 Plenarinis posėdis (aktų salė)
13.00–13.10 | Sveikinimo žodis Asta Turskienė, projekto metodininkė, Nacionalinė švietimo agentūra. |
13.10–13.40 | „Šeima ir mokykla – kartu ugdymo(si) kelyje“ Asta Blandė, psichologė. |
13.40–14.10 | „Geros mokyklos požymiai vaiko asmeninės pažangos kontekste“ Sonata Drazdavičienė, direktorė, Kauno „Saulės“ gimnazija. |
14.10–14.30 | „Asmenybės tapsmo – pagrindinio geros mokyklos požymio – ugdymas“ Kristina Kanclerytė-Bačkevičienė, direktorė, Kauno Pilėnų progimnazija; Anaita Blauzdžiūnienė, direktoriaus pavaduotoja ugdymui, Kauno Pilėnų progimnazija. |
14.30–15.00 Kavos pertrauka
Prie aktų salės.
1. Skaitmeninės kompetencijos ugdymo procese. (207 kab.)
15.00–15.10 | „Mokinių savivaldaus mokymosi skatinimas naudojant skaitmeninius įrankius“ Ingrida Jarašienė, mokytoja metodininkė, Kėdainių r. Krakių Mikalojaus Katkaus gimnazija. |
15.10–15.20 | „Skaitmeninės kompetencijos ugdymas asmenybės ūgties pažangai“ Erika Kubilienė, mokytoja ekspertė, Kauno Pilėnų progimnazija; Jolanta Andreikėnienė, skyriaus vedėja, Kauno informacinių technologijų mokykla. |
15.20–15.30 | „Patyriminis ugdymas STEAM informacinių technologijų pamokose. Laikrodis.“ Vita Marcinkevičienė, vyresnioji mokytoja, Alytaus Panemunės progimnazija. |
15.30–15.40 | „Skaitmeninių mokymo(si) priemonių naudojimas pradiniame ugdyme“ Rasa Laima Tamašauskaitė, direktoriaus pavaduotoja ugdymui, Kauno Simono Daukanto progimnazija; Agnė Skabickienė, mokytoja, Kauno Simono Daukanto progimnazija. |
15.40–15.50 | „Wordwall personalizuotam ugdymui“ Mindaugas Garnionis, logopedas, specialusis pedagogas, metodininkas, Kauno Pilėnų progimnazija |
15.50–16.00 | „Skaitmeninių technologijų taikymas anglų kalbos pamokose“ Deimantė Reivytienė, mokytoja, Kauno Pilėnų progimnazija |
2. Pradinis ir priešmokyklinis ugdymas ir IKT panaudojimas ugdymo procese (206 kab.).
15.00–15.10 | „IKT ir inovatyvių, skaitmeninių mokymo priemonių naudojimas ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikų ugdyme“ Lidija Kasiulynienė, direktorė, Kauno lopšelis-darželis „Varpelis“; Gintarė Slavinskienė, direktoriaus pavaduotoja ugdymui, Kauno lopšelis-darželis „Varpelis“. |
15.10–15.20 | „Užsienio kalbų mokymo svarba priešmokykliniame ir pradiniame ugdyme“ Auksuolė Dereškevičienė, mokytoja metodininkė, Kauno Pilėnų progimnazija. |
15.20–15.30 | „Ką turėtų gebėti būsimas pirmokas?“ Ingrida Norvydienė, mokytoja metodininkė, Kauno Pilėnų progimnazija; Birutė Žatkevičienė, mokytoja metodininkė, Kauno Pilėnų progimnazija. |
15.30–15.40 | „Patyriminio mokymo galimybės pradiniame ugdyme naudojant mąstymo metodą“ Jūratė Trimailovienė, pradinių klasių mokytoja, Kauno Aleksandro Stulginskio mokykla. |
15.40–15.50 | „LEGO robotai – nuo žaidimo iki programavimo“ Vytautas Boska, mokytojas ekspertas, Kauno Pilėnų progimnazija |
3. Ugdymo turinio personalizavimas (319 kab.).
15.00–15.10 | Projektinis darbas ,,Oro taršos nustatymas kerpių pagalba“ Zita Jašinskienė, vyresniojimokytoja, Kauno Pilėnų progimnazija; Gabrielė Vilčinskaitė, Dominykas Sakalauskis, 5 klasės mokiniai, Kauno Pilėnų progimnazija. |
15.10–15.20 | „Patyriminis ir personalizuotas ugdymo turinys geografijos pamokose“ Deimantė Puleikienė, mokytoja, Alytaus Panemunės progimnazija. |
15.20–15.30 | „Ugdymo diferencijavimas ir individualizavimas panaudojant IT matematikos ir lietuvių kalbos pamokose“ Danutė Balčiūnienė, mokytoja ekspertė, Kauno Pilėnų progimnazija. |
15.30–15.40 | „Ugdymo diferencijavimas ir individualizavimas taikant IT lietuvių kalbos ir matematikos pamokose.“ Regina Butiškytė, mokytoja metodininkė, Kauno Pilėnų progimnazija. |
15.40–15.50 | „Ugdymo turinio diferencijavimas matematikos pamokose naudojant interaktyvią lentą.“ Rita Belkevičienė, mokytoja metodininkė, Kauno Pilėnų progimnazija. |
4. Patyriminis ugdymas (202 kab.).
15.00–15.10 | „Mokinio asmenybės ūgtis. Nuo planavimo iki reflektavimo.“ Ramunė Baniulienė, direktorė, Kauno Palemono progimnazija. |
15.10–15.20 | „Kaip / Ar / Kodėl gerėja mokinių pasiekimai taikant patirtinį ir probleminį mokymąsi“ Jekaterina Juknevičienė, direktorė, Kauno Simono Daukanto progimnazija; Laimutė Leonavičienė, direktoriaus pavaduotoja ugdymui, Kauno Simono Daukanto progimnazija. |
15.20–15.30 | „Mokomės kitaip. STEAM metodikos elementų taikymas ugdyme“ Jūratė Davainienė, direktoriaus pavaduotoja ugdymui, Kauno Palemono gimnazija. |
15.30–15.40 | „Mentorystės galia“ Paulina Palujanskienė, direktorė, Kauno r. Ežerėlio pagrindinė mokykla. |
15.40–15.50 | „Mokymasis ir veikimas komandomis. Patyriminis ugdymas.“ Sonata Urbonavičienė, vyresnioji mokytoja, Kauno Pilėnų progimnazija. |
5. Asmeninės ūgties tęstinumas gimnazijose – savarankiškumo ugdymas. (205 kab.)
15.00–15.10 | „Ekonomikos ir verslumo balansas bei aktualumas mano patirtyse“ Edita Naidaitė, mokytoja, Kauno Maironio universitetinė gimnazija; Jaunius Suslavičius, II klasės mokinys, Kauno Maironio universitetinė gimnazija. |
15.10–15.20 | „Savirealizacija savanorystėje“ Monika Ražauskaitė, mokytoja, Kauno „Saulės” gimnazija; Dominyka Bajarinaitė, Martyna Koriznaitė, II klasės mokinės, Kauno „Saulės” gimnazija. |
15.20–15.30 | „Savo stipriųjų dalykų, veiklų (DJ), kurios dariau progimnazijoje, pritaikymas dabar, gimnazijoje“ Monika Ražauskaitė, mokytoja, Kauno „Saulės” gimnazija; Mantas Žilovas, II klasės mokinys, Kauno „Saulės” gimnazija. |
15.30–15.40 | „Kaip gyvenimo etapai gali išlaisvinti kūrybą?“ Vitalija Marojan, mokytoja metodininkė, VDU „Rasos“ gimnazija; Mantas Gaižauskas, IV klasės mokinys, VDU „Rasos“ gimnazija. |
15.40–15.50 | „Patyriminiai renginiai ir jų svarba progimnazijos mokinių ūgties procese“ Diana Cekanauskienė, mokytoja metodininkė, Kauno Pilėnų progimnazija; Jurgita Suslavičienė, psichologė, Kauno Pilėnų progimnazija; Vaida Miknevičienė, socialinė pedagogė metodininkė, Kauno Pilėnų progimnazija; Viltė Galaunytė, 7 klasės mokinė, Kauno Pilėnų progimnazija; Juta Barakauskaitė, Ieva Talačkaitė, 8 klasės mokinės, Kauno Pilėnų progimnazija. |
16.30–17.00 Konferencijos apibendrinimas (aktų salė)
Diskusija / refleksija
Konferencijos programa pdf formatu.
